Regulamin i polityka prywatności

Data: 01.01.2020
Warszawa

REGULAMIN STRONY I POLITYKA PRYWATNOŚCI

Dbamy o zaufanie naszych użytkowników, dlatego ochrona danych jest dla nas bardzo ważna. Abyś się czuł komfortowo i bezpiecznie, ściśle przestrzegamy postanowień ustawowych. Dlatego przekazujemy Ci ważne informacje na temat tego, jakie dane gromadzimy na naszych stronach internetowych oraz w jaki sposób je przetwarzamy.

Twoja prywatność i bezpieczeństwo to dla nas priorytet! W Polityce Prywatności, którą Ci przekazujemy, przedstawimy Ci, co dzieje się z Twoimi danymi, które zostawiasz podczas wizyt na naszych stronach. Z nami możesz mieć pewność, że wszystko masz pod kontrolą.

I.    Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
Administratorem Pani/a danych osobowych jest Prezes zarządu spółki Pure Solar Power sp.zo.o z siedzibą w Warszawie, oraz osoby przez niego wyznaczone.
W sprawach związanych z Pani/a danymi proszę kontaktować się z działem komunikacyjnym:
e-mail: kontakt@puresolar.pl

II.    W jaki sposób zbieramy Twoje dane osobowe?

1.    Automatycznie, jak odwiedzasz naszą stronę internetową: puresolar.pl, zbieramy dane informatyczne dotyczące Twojej wizyty. Wśród nich są:
•    adres IP,
•    rodzaj systemu operacyjnego,
•    rodzaj/typ przeglądarki.
W trakcie wizyty na stronie nie wymagamy od Ciebie podania żadnych danych osobowych. To Ty decydujesz o tym, kiedy nam je przekazujesz.
Możesz się czuć komfortowo i bezpiecznie.

2.    Jeżeli chcesz nam dobrowolnie przekazać swoje dane osobowe, to możesz to zrobić za pomocą np. telefonu, poczty e-mail, poprzez formularz kontaktowy lub formularz zapisu na biuletyn (newsletter). Skontaktujemy się wtedy z Tobą, żeby przekazać Ci informacje o ofercie naszej firmy lub zapiszemy Cię na biuletyn. Do tego potrzebne są nam dane osobowe, takie jak:
•    imię i nazwisko,
•    adres e-mail,
•    numer telefonu,
•    adres zamieszkania.

3.    Twoje dane osobowe zbieramy również, gdy starasz się o pracę w naszej firmie. Przesyłasz nam wtedy podanie o pracę w postaci pliku CV.

III.    W jakim celu zbieramy i przetwarzamy Twoje dane osobowe? 

1.    Odpowiadamy na Twoje zapytania, jeśli do nas zadzwoniłeś lub napisałeś, bo chciałeś dowiedzieć się czegoś więcej o naszej ofercie lub prosisz o przygotowanie oferty specjalnie dla Ciebie.

2.    Tworzymy marketing własnych produktów, jeśli jesteś naszym Klientem, to przetwarzamy Twoje dane osobowe na cele marketingowe w ramach tzw. prawnie uzasadnionego interesu. Na tej podstawie korzystamy również z narzędzi re-marketingu z pomocą plików cookies. W pozostałych przypadkach marketingu naszych produktów potrzebujemy Twojej zgody. To od Ciebie zależy, czy nam jej udzielisz.

3.    Przesyłamy Ci naszą ofertę, jeśli wyraziłeś na to zgodę.

4.    Rekrutujemy, jeśli przesłałeś nam swoją kandydaturę na stanowisko pracy w naszej firmie.

IV.    Jak zbieramy dane osobowe w sposób automatyczny? Co to są pliki cookies? 

Jak odwiedzasz naszą stronę internetową, to w sposób automatyczny zbieramy niektóre Twoje dane osobowe. Robią to za nas tzw. pliki cookies (zwane „ciasteczkami”). Ciasteczka to pliki automatycznie wysyłane do Twojego komputera lub innego urządzenia, z którego korzystasz podczas przeglądania naszej strony.

Ciasteczka pozwalają nam na zapamiętywanie i sprawdzanie Twoich preferencji. Dzięki temu możemy zadbać o to, abyś otrzymywał treści, których potrzebujesz i szukasz. Ciasteczka w żaden sposób nie ingerują w Twoje urządzenie i oprogramowanie. Możesz czuć się bezpiecznie!
Pamiętaj, że zawsze masz prawo nie wyrazić zgody na wykorzystywanie przez nas ciasteczek. Zablokujesz je za pomocą ustawień w swojej przeglądarce. Zazwyczaj ze swojej przeglądarki ciasteczka możesz usunąć poprzez opcję „usuń historię” i zaznaczając cookies za pomocą pola check box lub bezpośrednio blokując w przeglądarce możliwość pobierania ciasteczek.
Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na wykorzystywane przez nas ciasteczek. Stosowny komunikat wyświetla się automatycznie podczas pierwszej wizyty. Zablokowanie ciasteczek lub ich usunięcie może powodować utrudnienia w korzystaniu z naszej strony internetowej, np. niektóre jej opcje nie będą dla Ciebie dostępne. Ponadto za ich pomocą strona dostosowana jest do preferencji użytkownika i staje się w pełni funkcjonalna, co pozwala nam świadczyć najwyższy poziom usług.

Po co nam dane osobowe zbierane przez ciasteczka? Za ich pomocą analizujemy zachowania użytkowników na naszej stronie internetowej oraz zbieramy dane demograficzne o nich, co pozwala nam dostosować do ich potrzeb odpowiednie treści. Mogą to być np. informacje na temat naszej firmy oraz nowej oferty. Pojawią się one nie tylko na naszej stronie, ale również na innych, które odwiedzasz. Pozwala nam to analizować efektywność naszych działań reklamowych i content’owych.
Jeśli nie zgadzasz się na takie dostosowywanie treści do Ciebie, zmień ustawienia swojej przeglądarki, tak jak wspominaliśmy powyżej. Zawsze możesz też do nas napisać, e-mail: kontakt@puresolar.pl – postaramy się pomóc!

V.    Jakie inne technologie stosujemy do śledzenia działań podejmowanych przez użytkowników na naszych stronach?

Analizując efektywność naszych działań reklamowych i content’owych, śledzimy ciasteczka za pomocą: Google Analytics, Google AdWords i Youtube. Wszystko odbywa się zgodnie z polityką prywatności Google: https://www.google.com/intl/pl_pl/policies/technologies/cookies/. Aby świadczyć najwyższy poziom usługi sięgamy również po Piksel konwersji oraz Social Pluginy Facebooka.

1.    Google Analytics (cookies) i Youtube – analiza statystyk strony

Google Analytics również korzysta z plików cookies. W ten sposób analizuje ruch i sposób w jaki użytkownicy poruszają się po stronie internetowej. Dane z ciasteczek Google gromadzi na swoich serwerach i na ich podstawie tworzy raporty, świadczy usługi związane z ruchem i korzystaniem z Internetu.

Za pomocą Google Analytics witryna zamieszcza w Twoim komputerze kod zliczający, co umożliwia nam zbieranie danych. Dane śledzone są na mocy porozumienia z GOOGLE Inc.
My wykorzystujemy dane zbierane przez Google Analytics do remakretingu/retargetingu, raportowania wyświetleń w sieci reklamowej Google oraz do analizy danych demograficznych i zainteresowań użytkowników. Widzimy więc słowa kluczowe, reklamy, grupy reklam i kampanie, które najskuteczniej przyciągają klientów, co pozwala nam dostosować się do ich potrzeb i realizować nasze cele biznesowe. Za jego pomocą obserwujemy również aktywność na stronie: przewijanie strony, kopiowanie jej elementów, czas aktywności danego użytkownika i inne zdarzenia. Wszystkie te dane zbierane są anonimowo. Umożliwia nam to mechanizm anonimizacji nr IP użytkownika.

Twoje dane wykorzystywane są jedynie do remarketingu/retargetingu, analiz statystycznych oraz do naprawy błędów w mechanizmach systemowych stron. Google może przekazywać te dane osobom trzecim. Dzieje się to na podstawie przepisów prawa lub w przypadku, gdy inne podmioty przetwarzają te dane w imieniu Google.

Możesz zrezygnować z funkcji reklamowych Google Analytics. W tym celu musisz zmienić swoje ustawienia reklam, ustawienia reklam w aplikacjach mobilnych oraz skorzystać z wszystkich innych dostępnych metod (np. funkcji rezygnacji konsumenckiej NAI). Możesz również sięgnąć po dodatek do Twojej przeglądarki, który zablokuje działanie Google Analytics. Znajdziesz go na stronie: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/.

Na naszej stronie osadzamy również elementy wideo udostępniane przez serwis Youtube. Youtube śledzi odtwarzanie klipów wideo, ale odbywa się to zgodnie z zasadami ochrony prywatności, o których możesz przeczytać więcej tutaj: https://www.facebook.com/help/cookies/.
Podobnie automatyczne wywołanie linku, pop-up lub iframe stron GoldenLinde.pl lub Linkedlin.com może doprowadzić do pozyskania Twoich danych osobowych. Dotyczy to wyłącznie użytkowników, którzy posiadają profil na wyżej wymienionych stronach i wyrazili zgodę na śledzenie ich aktywności. Dane trafiają do panelu analizy odwiedzin profilu na tych stronach.

2.    Google AdWords (cookies)

Google AdWords również używa plików cookies. Ciasteczka umieszcza na urządzeniu, z którego korzystasz, przeglądając strony internetowe. Zapamiętuje w ten sposób strony, które odwiedzasz. Na podstawie zebranych informacji wyświetla spersonalizowane pod Ciebie reklamy na przeglądanych przez Ciebie stronach.

My korzystamy z usług Google, ale nie mamy dostępu do danych z ciasteczek zapisanych na Twoim urządzeniu. Możemy natomiast zlecać reklamy do wybranych przez nas odbiorców, np. do wszystkich osób, które odwiedziły naszą stronę WWW w ciągu 7 dni.

Google może przekazywać te dane osobom trzecim. Podobnie, jak w przypadku Google Analytics, dzieje się to na podstawie przepisów prawa lub w przypadku, gdy inne podmioty przetwarzają te dane w imieniu Google.

Twoje dane wykorzystujemy jedynie do statystyk, a reklamy zlecamy jedynie na podstawie zbiorczych kryteriów, np. do określonych grup docelowych, nigdy do konkretnego użytkownika.

3.    Piksel konwersji Facebooka

Na naszej stronie korzystamy również z tzw. piksela konwersji Facebooka. Za jego pomocą zarządzamy reklamami na portalach Facebook i Instagram oraz prowadzimy działania remarketingowe/retargetingowe.

Od Facebooka otrzymujemy jedynie dane statystyczne, bez odniesienia do konkretnych osób. W ten sposób sprawdzamy skuteczność naszych reklam na Facebooku i Instagramie, badamy rynek i prowadzimy własne statystyki. O ochronie danych na Facebooku i Instagramie możesz przeczytać na stronach: https://www.facebook.com/about/privacy oraz https://help.instagram.com/155833707900388.

Co robi piksel Facebooka? Śledzi odwiedziny i zachowania użytkowników poruszających się po stronie internetowej. Dzięki temu może kierować reklamy dostosowane do nich (remarketing/retargeting).
Dane z piksela Facebooka zbieramy jedynie do analiz statystycznych, a reklamy zlecamy jedynie na podstawie zbiorczych kryteriów, nigdy do konkretnego użytkownika.

4.    Social Plugin Facebooka

Na naszej stronie mogą znajdować się odnośniki do zewnętrznej sieci społecznościowej Facebook Inc., 1601 S. California Ave, Palo Alto, CA 94304, USA. Każda z wtyczek oznaczona jest logotypem Facebooka (białą literą F na niebieskim polu lub symbolem uniesionego w górę kciuka; czasem również dodatkowym opisem „Facebook social plugin” – „Wtyczka portalu społecznościowego Facebook”). Jeśli chcesz poznać listę wtyczek Facebooka i ich wygląd, zerknij na stronę: http://developers.facebook.com/plugins.

Domyślnie przyciski i/lub wtyczki są nieaktywne. Ich aktywacja wymaga Twojej wyraźnej zgody, nie wystarczy sama wizyta na naszej stronie. Przycisk i/lub wtyczkę aktywujesz poprzez kliknięcie w odpowiedni odnośnik.

Facebook może pozyskać i zachować informacje Twoje dane, takie jak adres IP, za pośrednictwem aktywowanych przycisków/wtyczek, nawet jeśli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem Facebooka. Facebook gromadzi, przetwarza i wykorzystuje dane zgodnie z polityką prywatności i ochroną Twoich praw. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj: http://www.facebook.com/about/privacy/.

Wszystkie wtyczki społecznościowe możesz zablokować, instalując dodatek do swojej przeglądarki internetowej – „Facebook Blocker”. Pobierzesz go stąd: http://webgraph.com/resources/facebookblocker/.

VI.    Dane zbierane w formularzach, w przypadku konkursów i podczas zakładania konta klienta

Twoje dane osobowe możemy gromadzić również za pomocą formularzy, w przypadku konkursów i podczas zakładania konta klienta.

Dobrowolnie podane przez Ciebie dane w formularzu gromadzone są i przetwarzane zgodnie z celem konkretnego formularza (np. uzupełniasz formularz z prośbą o kontakt handlowy, podany w nim Twój adres e-mail lub telefon służy nam do kontaktu z Tobą, aby przedstawić ofertę naszej firmy). Dodatkowo formularz może zbierać i zapisywać informacje o parametrach połączenia, np. oznaczenie czasu i adres IP. Danych z formularza nie udostępniamy podmiotom trzecim bez Twojej zgody. Ewentualnie przekazujemy je podmiotom technicznym realizującym niektóre usługi. Dotyczy to przekazywania informacji do serwisów obsługujących płatność lub też innych podmiotów, z którymi współpracujemy.

Twoje dane możemy udostępnić stronom transakcji oraz podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług drogą elektroniczną. Wśród nich są te, które zapewniają usługi płatnicze, kredytowe, ubezpieczeniowe lub wspomagają obsługę użytkowników, promocję ofert i współpracują z nami w ramach kampanii marketingowych.

Od czasu do czasu nasza firma organizuje konkursy – jednorazowe lub cykliczne. Do niektórych z nich niezbędne jest dobrowolne podanie danych, które pozwolą nam np. skontaktować się z osobą biorącą udział w konkursie lub przekazać jej nagrodę. Dobrowolnie podane przez Ciebie dane w ramach konkursu nie są wykorzystywane w żadnym innym celu niż konkursowy.
Jeżeli będziesz chciał założyć konto w naszym serwisie, poprosimy Cię o podanie następujących danych, które są niezbędne do funkcjonowania tego konta: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu i adres zamieszkania. Na potrzeby samej rejestracji konieczne jest podanie imienia, nazwiska oraz adresu e-mail.

VII.    Zbieranie danych w przypadku subskrypcji biuletynu (newsletter)

Jeśli chcesz otrzymywać od nas biuletyn (newsletter), musisz wyrazić zgodę na jego subskrypcję i przesłanie. W tym celu potrzebujemy jedynie Twojego imienia oraz adresu e-mail.
Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zrezygnować z subskrypcji, klikając w link, który ją anuluje. Znajdziesz go w każdej stopce naszego biuletynu (newslettera).

VIII.    Do jakich celów wykorzystujemy dane osobowe nie pochodzące z plików cookies?

Twoje dane, które dobrowolnie nam przekazałeś, wykorzystamy do:
1.    podejmowania działań marketingowych,
2.    przyjmowania i odpowiadania na Twoje zapytania,
3.    prowadzenia rekrutacji, jeśli  kandydujesz na stanowisko w naszej firmie.
4.    Realizacji i obsługi złożonych zamówień

Ponieważ świadczymy kompleksowe usługi, Twoje dane mogą zostać przekazane innym podmiotom, co pozwoli nam spełnić Twoje potrzeby. Takie przekazanie odbywa się tylko za naszą zgodą i na podstawie odpowiedniej umowy. Dbamy o to, aby Twoje dane osobowe były bezpieczne, więc wcześniej upewniamy się, czy będą odpowiednio chronione i przetwarzane zgodnie z prawem.

Twoje dane osobowe możemy przekazać:
1.    hostingodawcy, który utrzymuje na swoich serwerach naszą stronę WWW,
2.    firmie informatycznej, która obsługuje naszą firmę i utrzymuje rezerwowy backup strony,
3.    Google’owi w celu archiwizacji danych w usłudze G Suite,
4.    Agencjom HR, jeśli to im zlecimy prowadzenie rekrutacji.
5.    Podwykonawcom i Franczyzobiorcom

Ponieważ korzystamy z mediów społecznościach (np. Facebooka i Instagrama), to Twoje dane osobowe, jeśli jesteś mieszkańcem Unii Europejskiej, trafiają również do Państw trzecich, gdzie wspomniane portale są zarejestrowane.

Jeśli wyrazisz zgodę na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych w celu otrzymywania informacji handlowych (np. biuletynu), to będą one używane w celach marketingowych.
Jeśli nie jesteś naszym Klientem i nie wyraziłeś zgody na przesyłanie informacji marketingowych e-mailem, SMSem lub telefonicznie, to dane osobowe, które nam dobrowolnie przekażesz, wykorzystamy wyłącznie w celu skontaktowania się z Tobą i udzielenia Ci niezbędnej pomocy. Na ich podstawie możemy również realizować zawartą między nami a Tobą lub Twoją firmą umowę.
Jeśli jesteś naszym Klientem, to w ramach tzw. prawnie usprawiedliwionego celu, możemy skontaktować się z Tobą i zaproponować Ci nasze produkty. Możesz sobie nie życzyć sobie takiego kontaktu telefonicznego lub mailowego. Wtedy prześlemy Ci jedynie materiały za pośrednictwem poczty tradycyjnej.

IX.    W jaki sposób masz dostęp do swoich danych osobowych? Czy możesz odwołać wcześniej wyrażoną zgodę na otrzymywane informacji handlowych? 

Pamiętaj, że w każdej chwili przysługuje Ci dostęp do Twoich danych osobowych. Możemy bezpłatnie przesłać Ci kopię Twoich danych, które dobrowolnie nam przekazałeś.

Dbamy o komfort i bezpieczeństwo naszych Klientów, dlatego możesz od nas zawsze dowiedzieć się:
1.    w jakim celu są zbierane i przetwarzane Twoje dane osobowe,
2.    jakiego rodzaju dane przetwarzamy,
3.    komu przekazujemy Twoje dane osobowe,
4.    jak długo planujemy przechowywać Twoje dane osobowe.

Przysługuj Ci również prawo do sprostowania swoich danych osobowych oraz do ich ograniczenia lub usunięcia.

Możesz także w każdej chwili odwołać swoją zgodę na otrzymywane informacji handlowych drogą e-mail i/lub zgodę na marketingowy kontakt telefoniczny. Zrobisz to, kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Natomiast z biuletynu (newslettera) wypisujesz się za pomocą linku, który znajdziesz w jego stopce. W ten sposób znikasz z naszej listy mailingowej.
Możesz również wnieść całkowity sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych na cele marketingowe.

X.    W jaki sposób Twoje dane osobowe są zabezpieczane? 

Dbamy o zaufanie naszych Klientów. Dane osobowe każdego, kto dobrowolnie nam je przekaże, są przez nas zabezpieczone poprzez stosowanie środków organizacyjnych i technicznych odpowiednich do tego, aby nie naruszać Twoich praw lub wolności.
Dbamy o to, aby Twoje dane osobowe nie trafiły do osób nieupoważnionych, zostały uszkodzone/zniekształcone lub zniknęły.

Bezpieczeństwo Twoich danych osobowych zapewnia stosowany przez nas protokół transmisji SSL (Secure Socket Layer v3). Protokół koduje dane przed ich wysłaniem z Twojej przeglądarki i dekoduje po bezpiecznym dotarciu na serwer naszej strony internetowej.

XI.    Postanowienia końcowe

1.    Zasady określone w Polityce Prywatności podlegają prawu polskiemu.
2.    Masz prawo do skargi na nasze postępowanie z Twoimi danymi osobowymi. Możesz ją wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
3.    Nasza Polityka Prywatności obowiązuje od 01.01. 2020 roku.

Rozporządzenie o przetwarzaniu danych osobowych

W pierwszej części dokumentu w kilku zdaniach opisaliśmy procedurę pozyskiwania oraz metody wykorzystywania Państwa danych osobowych przez naszą firmę.

W drugiej części znajdują się informacje wymagane przez unijne rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r., które dotyczy przetwarzania danych osobowych. Nazywane również „RODO”.

Prosimy o dokładne zapoznanie się z dokumentem, w razie dodatkowych pytań o kontakt mailowy na adres: kontakt@puresolar.pl lub telefoniczny na numer: +48 576 181 831

1. Dane osobowe wykorzystywane przez spółkę Pure Solar Power sp. z o.o

Państwa dane otrzymujemy w formie przesłanego formularza na stronie internetowej: puresolar.pl   lub bezpośrednio drogą elektroniczną.

Wykorzystujemy je tylko i wyłącznie w celach handlowych, organizacyjnych, komunikacyjnych, analitycznych oraz komercyjnych.
Oznacza to że skorzystamy z nich w celu realizacji zamówienia, a także w celu komunikacji dotyczącej naszych usług (np. drogą mailową i telefoniczną)
Z danych będziemy korzystać także w celu sprawnego organizowania prac instalacyjnych i obsługi państwa zamówienia.

2. Przechowywanie i bezpieczeństwo danych osobowych.

Dane osobowe podane w formularzu podczas składania zamówienia a także dane podane drogą mailową, przez social media i telefoniczną przechowujemy w naszych bazach danych.

Wgląd do naszych baz danych mają tylko i wyłącznie członkowie spółki:
Pure Solar Power sp.zo.o , nasi pracownicy i osoby przez nas upoważnione.

Jako spółka Pure Solar Power sp.zo.o oświadczamy iż nie będziemy w żaden sposób przekazywać Państwa danych osobowych żadnej zewnętrznej, nie związanej z obsługą Państwa instalacji firmie ani osobie prywatnej
( w tym, Imienia, Nazwiska, Adresu zamieszkania, numeru telefonu, numeru konta bankowego, adresu e-mail, oraz pozostałych informacji na temat korzystających z naszych usług).

Oznacza to że Pana/Pani dane nie zostaną przekazane w żadnej formie nikomu z poza naszej firmy lub firmy współpracującej z nami w ramach realizacji zamówienia
(np. podwykonawcy, franczyzobiorcy czy firmy kurierskiej która realizuję dostawę).

3. Przekazywanie danych na potrzeby realizacji zamówień.

W celu realizacji zamówienia mamy prawo przekazywać Pani/Pana dane,
jeśli będzie to konieczne, abyśmy mogli wykonywać nasze usługi.

W tym celu Będziemy przekazywać dane wyłącznie trzem grupom:

1. Osobom upoważnionym przez nas (niezbędnym do wykonania usługi).

2. Naszym pracownikom i współpracownikom którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki.

3. Podmiotom przetwarzającym, którym zlecimy to zadanie np. firmie: inFakt Sp. z o.o. z której usług korzystamy w zakresie generowania faktur, realizacji płatności oraz prowadzenia księgowości.

4. Jeśli to konieczne również Innym odbiorcom danych np. kurierom, bankom, spółkom z naszej grupy kapitałowej.

4. Dostęp oraz zarządzanie danymi przez klientów w naszej bazie danych.

Informujemy że mają Państwo prawo do wglądu, aktualizacji, zmiany a także usunięcia swoich danych osobowych z naszych baz danych.

Mogą państwo dokonać tego drogą mailową, telefoniczną a także po wcześniejszym umówieniu osobiście w siedzibie firmy.

5. Wewnętrzne procedury bezpieczeństwa

Informujemy że spółka Pure Solar Power sp.zo.o podjęła działania w celu możliwie najlepszego zabezpieczenia państwa danych. Dostęp do baz a także sprzętów elektronicznych (w tym komputerów) z dostępem do powyżej wspomnianych baz jest zastrzeżony i zabezpieczony.

Posługiwać się tymi narzędziami mogą jedynie członkowie spółki oraz osoby upoważnione.

Każdy pracownik, członek spółki oraz osoby upoważnione do wglądu w nasze bazy danych podpisali zobowiązanie do zachowania tajemnicy służbowej.
Jeśli postanowienia zawarte w tym dokumencie zostaną złamane, Prezes zarządu spółki wyciągnie stosowne konsekwencje.

__________________________________________________________________________

  1. Dane będą przetwarzane w celach handlowych (tzn. realizacji zamówień) na podstawie danych dobrowolnie przesłanych w formularzu zamówienia oraz za pośrednictwem działu komunikacyjnego. Dane mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub wyznaczonym przez spółkę w celu prawidłowej realizacji usług określonych w regulaminie
    Dane mogą być przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy .
    Spółka zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań aby zabezpieczyć posiadane dane.
    Administrator informuje, że w tym celu zostały zastosowane zabezpieczenia dostępu do danych, a spółka dołoży starań to ochrony danych, w tym celu zastosowano m.in. procedury bezpieczeństwa wśród pracowników, w celu uzyskania kopii danych proszę kontaktować się z działem komunikacyjnym.
  2. Dane będą przechowywane przez okres nieokreślony
  3. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  4. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofanie.
    Skorzystanie  prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  5. Ma Pan/i także prawo do przenoszenia danych (w szczególności historii transakcji)
  6. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  7. Administrator informuje także o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu na zasadach podanych w regulaminie sklepu internetowego pod adresem: puresolar.pl